مسابقات قرآن «حاملان نور» در بوکان برگزار شد
کد خبر: 3807589
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

مسابقات قرآن «حاملان نور» در بوکان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر مؤسسه قرآنی «ذاکرین وحی» بوکان از برگزاری مسابقات قرآن «حاملان نور» در این شهرستان خبر داد.

مسابقات قرآنی حاملان نور در بوکان برگزار شد

حسن محمدزاده، دبیر موسسه قرآنی ذاکرین وحی بوکان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن «حاملان نور» در این شهرستان اظهار کرد: این آزمون قرآنی در میان جوانان قاری و حافظ خواهران و برادران به‌مناسبت گرامیداشت هفته جوان در محل سالن کوثر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: این سری از مسابقات قرآنی برای دومین سال متوالی با اهتمام معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، در هفته جوان اجرا می‌شود که نشان از اهمیت جایگاه قرآن در حوزه جوانان است.
محمدزاده با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ و ترتیل در این مسابقات به رقابت پرداختند، افزود: در رشته قرائت تحقیق قرآن، خالد چوروکه، مقام اول، عبدالرحیم عباسی، مقام دوم و یاسین نوری‌زاده، موفق به کسب مقام سوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ ۵ جزء قرآن نیز به ترتیب محمد شیخ‌جلیلی و صلاح‌الدین منصوری مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.
دبیر موسسه قرآنی ذاکرین وحی بوکان با اشاره به نفرات برتر در رشته حفظ جزء ۳۰ و ۲۹ قرآن تصریح کرد: امیر رحیم‌زاده موفق به کسب مقام اول در این بخش شد و همچنین در رشته ترتیل نیز حامد حاجی‌نژاد، مقام اول، آزاد رحیمی، مقام دوم و میکائیل خورشیدی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام

captcha