همایش ملی «بيانیه گام دوم انقلاب» در بروجرد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3807620
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
آبان‌ماه؛

همایش ملی «بيانیه گام دوم انقلاب» در بروجرد برگزار می‏‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس دانشگاه آزاد بروجرد از برگزاری همایش ملی بيانيه گام دوم انقلاب در آبان‌ماه سال‌ جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

همایش ملی «بيانیه گام دوم انقلاب» در بروجرد برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، بهروز دوستی، رئیس دبیرخانه هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان سه‎شنبه، دهم اردیبهشت در نشست پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب، با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این بیانیه به‌عنوان چراغِ‌راه باید نصب‌العین قرار گیرد.
وی تصریح کرد: این بیانیه باید در قالب واحد درسی یا بخشی از یک واحد درسی در دانشگاه تدریس شود و بر روی آن كار علمی و پژوهشی صورت گیرد و تبدیل به فعالیت‌های فرهنگی و گفتمان جامعه شود.
داریوش جاوید، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ضمن اعلام كمک قریب‌ به 200 میلیون تومانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به سیل‌زدگان كشور، توسط استادان و كاركنان، گفت: این واحد دو دستگاه كانكس و یک اتوبوس سیار دندانپزشكی به ظرفیت دو دستگاه یونیت به پلدختر اعزام كرده كه سعی ما بر این است كه این امكانات برای كمک‌های انسان‌دوستانه و مواقع بحرانی و مورد نیاز، در هر نقطه از كشور حفظ شود.
وی از برگزاری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب در آبان‌ماه سال‌جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

انتهای پیام

captcha