برگزاری ‌‌پنجمین جشنواره «باغ رمضان» در بوستان آب و آتش
کد خبر: 3807643
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

برگزاری ‌‌پنجمین جشنواره «باغ رمضان» در بوستان آب و آتش

‌گروه جامعه ــ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان پنجمین جشنواره ‌باغ رمضان‌ با هدف همدردی و کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد‌ماه، در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پنجمین جشنواره ‌باغ رمضان‌ با هدف همدردی و کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده از ۱۶ اردیبهشت‌ماه، تا ۱۷ خردادماه، در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.
 
سفره‌های آسمانی، برنامه تلویزیونی باغ رمضان، مناجات‌خوانی اقوام ایرانی، جشن‌های مردمی و آیین گلریزان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده با حضور هنرمندان برجسته از ویژه‌برنامه‌های پنجمین جشنواره باغ رمضان برای اجرا در بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان نوروز، طالقانی و آسمان نمای گنبد مینا است.

این برنامه‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با افطار آغاز شده و تا ساعت ۲۳ در یک برنامه‌ریزی مدون میزبان روزه‌داران خواهد بود. در برنامه تلویزیونی باغ رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود، بخش‌هایی نظیر ترتیل‌خوانی قرآن، نغمه‌های قرآنی و نمایش موسیقی به اجرا در می‌آید، در ادامه متناسب با موضوع هر برنامه از چهره‌های شاخص، مدیران یا شهروندان جهت گفت‌وگو دعوت به عمل می‌آید.
 
انتهای پیام
captcha