«ماجرای من و خودم» به VOD رسید
کد خبر: 3807654
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

«ماجرای من و خودم» به VOD رسید

گروه هنر ــ «ماجرای من و خودم» عنوان یک سریالی تلویزیونی است که کارگردانی آن را محمد مهدی شریفی بر عهده داشته و به زودی قسمت نخست آن از طریق VOD پخش خواهد شد.

محمدمهدی شریفی، کارگردان سریال «ماجرای من و خودم» در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره این مجموعه چنین اطلاع رسانی کرد: این کار در هشت قسمت تولید خواهد شد که قسمت نخست آن آماده پخش شده و به زودی از طریق «vod» روانه بازار خواهد شد. قسمت دوم این مجموعه هم هم اکنون مراحل پایانی تدوین را طی می‌کند.
وی ادامه داد: هر قسمت این سریال ۶۰ دقیقه است و تمام بخش‌های فیلم در زرین دست مازندران فیلمبرداری شده است. این کار اوایل سال گذشته جلوی دوربین رفت و پایان سال هم فیلمبرداری کار به اتمام رسید.
این فیلمساز ادامه داد: ماجرای من خودم در ژانر کودک تولید شده و همه کاراکتر‌های آن عروسک هستند. در این مجموعه با زبان کودکانه، سعی شده مفاهیم و اخلاقیات قرآنی به مخاطبان این قشر منتقل شود. یکی از اهرم‌های جذب کودکان در این کار استفاده از موسیقی است، چون بخش عمده‌ای از اثر شکلی موزیکال دارد.
وی درباره چرایی ساخت کار چنین توضیح داد: سوالاتی بسیاری در میان کودکان و نوجوانان وجود دارد که جواب آن‌ها برایشان نامشخص است، این مسئله در شرایطی است که به واسطه فیلم و سریال می‌توان به اتفاقات خوبی در این زمینه دست یافت. در همین رابطه جالب است بدانید من سوالات دینی کودکان را، عیناً در بازید‌هایی که از مدارس و مهد کودک‌ها داشته‌ام مشاهده کردم، اما یا به آن‌ها پاسخی داده نمی‌شود یا این‌که نحوه جوابگویی به گونه‌ای نیست که کودک جذب آن شود.
انتهای پیام
captcha