تولید ‎و خدمت فاخر از معیارهای انتخاب کارگر نمونه است ‎
کد خبر: 3807716
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
وزیر تعاون:

تولید ‎و خدمت فاخر از معیارهای انتخاب کارگر نمونه است ‎

گروه اقتصاد ــ‌ شریعتمداری، ‎تولید و خدمت فاخر را از معیارهای انتخاب کارگر نمونه برشمرد و خطاب به منتخبان جشنواره امتنان گفت: مهم این است که بتوانید نمونه بودن خود را همچنان حفظ کنید و همواره همان الگویی که با آن به این درجه رسیدید را سرلوحه کار خود قرار دهید.

تولید ‎و خدمت فاخر از معیارهای انتخاب کارگر نمونه است‎

‎به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، امروز سه‌شنبه دهم اردیبهشت، پس از جشنواره امتنان از کارگران گروه‌های کار واحد نمونه ملی سال ٩٧ با حضور رئیس جمهور در این نشست صمیمانه گفت و شنود که در محل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزارشد، ‎ مهارت‌افزایی را ضرورتی برای جامعه کارگری برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با همت والای جامعه کارگری از پیچ ‎سخت تاریخی کنونی عبور کنیم.
‎وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از اینکه مجدداً در جمع کارگران است ابراز خوشحالی کرد و بر رفع مشکلات جامعه کارگری تاکید کرد.
‎وی با اشاره به اینکه کشور در پیچ تاریخی ناشی از فشار نظام سلطه قرار گرفته اظهار امیدواری کرد که به همت والای جامعه کارگری از این پیچ تاریخی بتوانیم عبور کنیم.
‎وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی با اشاره به مراسمی که در تجلیل از سرآمدان حوزه فنی مرکز تربیت سازمان فنی و حرفه ای در روزهای اخیر برگزار شد گفت: ما نیازمند نهضت مهارت افزایی کارگران و فارغ‌التحصیلان هستیم و امیدواریم با پیگیری سازمان آموزش فنی و حرفه ای این مهم تحقق پیدا کند.
‎شریعتمداری توسعه مهارت را یکی ازضرورت‌های شرایط فعلی برشمرد و گفت: آمارها نشان می دهد که جامعه مهارت یافته ۵ برابر بیش از جامعه فاقد مهارت می تواند بازدهی داشته باشد.
‎وی ادامه داد: ما نیازمند وجود قهرمانی در حوزه مهارت برای معرفی به جامعه هستیم تا دیگران هم با تاثیر از آنها نهضت مهارت افزایی را دنبال کنند.
‎وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین داشتن مهارت در حوزه کارگری را نیز یک اصل مهم برشمرد که باید به یک فرهنگ تبدیل شود .
‎وی تولید فاخر و خدمت فاخر را از معیارهای انتخاب کارگر نمونه برشمرد و خطاب به منتخبان جشنواره امتنان گفت: مهم این است که بتوانید نمونه بودن خود را همچنان حفظ کنید و همواره همان الگویی که با آن به این درجه رسیدید را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

captcha