«ماه عاشقی» و «چشم ماه روشن» از شبکه همدان پخش می‌شود
کد خبر: 3807739
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
همزمان با ماه رمضان؛

«ماه عاشقی» و «چشم ماه روشن» از شبکه همدان پخش می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیر کل صداوسیمای همدان از پخش مستقیم جزءخوانی قرآن کریم روزانه از محل حسینیه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه «ماه عاشقی» ویژه سحر و «چشم ماه روشن» ویژه افطار از شبکه همدان پخش می‌شود.

«ماه عاشقی» و «چشم ماه روشن» در رمضان بروی آنتن می‌رودبه گزارش ایکنا از همدان، یاسر نانکلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان، امروز 10 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان 50 محفل انس با قرآن در سطح مساجد و نمازخانه‌های مدارس برگزار خواهد شد.
وی افزود: اهدای جوایز به هزار تن از دانش‌آموزان حافظ جزء 30 قرآن کریم، ترتیل‌خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر آیات قرائت شده و برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی با تقدیر از برگزیدگان استانی مسابقات قرآن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.
نانکلی ضمن تأکید بر نامگذاری ماه مبارک رمضان در هر سال گفت: همانگونه که هر ساله نام مشخصی به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری طرح و دنبال می‌شود می‌توان همین اصل را برای ماه رمضان نیز پیاده کرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: بر این اساس هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت‌های قرآنی در یک قالب و جهت معین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
مهدی دهقان نیری، مدیر کل صدا و سیمای همدان نیز در این جلسه از پخش مستقیم جزءخوانی قرآن کریم در ساعت 18 الی 19 عصر از محل حسینیه امام خمینی(ره) و تفسیر کوتاهی از آیات تلاوت شده در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی افزود: پخش ویژه برنامه «ماه عاشقی» ویژه سحر و «چشم ماه روشن» ویژه برنامه افطار، برگزاری مسابقات بزرگ قرآن کریم و معرفی 30 وقف جدید در استان همزمان با 30 شب ماه مبارک، از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
مدیر کل صدا و سیمای همدان از ارائه گزارش‌های مختلف قرآنی از اقصی نقاط استان، پخش مستقیم برنامه افطار از محل امامزاده عبدالله(ع) همدان، اختصاص 15 شب از برنامه ماه مبارک رمضان به کمیته امداد جهت ترویج اعمال خداپسندانه و خیرخواهانه مردم به هم‌نوعان خود در ماه مبارک خبر داد.
انتهای پیام

captcha