انتشار کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» از سوی دانشگاه آزاد همدان
کد خبر: 3807744
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

انتشار کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» از سوی دانشگاه آزاد همدان

گروه فرهنگی ــ کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» به همت عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ترجمه و چاپ شد.

انتشار کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» در دانشگاه آزاد همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، محمداسماعیل ابراهیمی، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه گفت: کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» نوشته فیتان جی‌اورگان که توسط بنده و همکاری علی غلامی‌مهرداد، و نرگس رجایی ترجمه و توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی همدان به زیور طبع آراسته شده است.
عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» به‌عنوان راهنما برای همه معلمانی است که با مبتلایان به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی و دشواری‌های مربوط به آن سر و کاردارند.
ابراهیمی بیان کرد: هدف اصلی کتاب به‌روز نمودن اطلاعات معلمان و ارائه روش‌های گوناگونی است که به‌وسیله آن می‌توان نقش مؤثری در کمک‌رسانی به کودکان و نوجوانان مبتلابه اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی ایفاء نمود.
ابراهیمی بیان کرد: در فصل سه کتاب به الزامات اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی و راهبردها و راه‌حل‌هایی برای یادگیری مؤثرتر را با جزئیات مطرح و در فصل چهار، مجموعه‌ای از گزینه‌ها برای مدیریت رفتار در راستای فرایند تحول موفقیت‌آمیز کودک ارائه می‌شود.
مترجم کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» گفت: این کتاب در فصل پنج، مسائل مربوط به بهبود روابط اجتماعی را که کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند - به‌ویژه در ارتباط با دوستان، خواهران و برادران و والدین موردبررسی قرار می‌دهد
وی تصریح کرد: فصل شش کتاب اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی را به‌عنوان مشکلی چندبعدی معرفی می‌کند و اطلاعاتی راجع به سایر درمان‌ها به‌ویژه درمان‌های دارویی ارائه می‌دهد و درباره اینکه اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی چه آینده‌ای در پیش رو خواهد داشت سخن می‌گوید.
انتهای پیام

captcha