عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات قرآن مالزی و ایران تحلیل شد
کد خبر: 3807789
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات قرآن مالزی و ایران تحلیل شد

گروه مسابقات ــ در نشست بررسی عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات مالزی و ایران نقش پشتیبانی نهادهای قرآنی بر کسب رتبه توسط قاریان و ... مورد بررسی قرار گرفت.

عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات قرآن مالزی و ایران تحلیل شد

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ نشست تحلیل و بررسی عملکرد نمایندگان کشورمان در رشته تلاوت سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و نیز شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی بعدازظهر امروز 10 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، رئیس بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، محمدتقی میرزاجانی، مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان کریم و مسئول کمیته فنی سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران حضور داشتند.
همچنین احمد ابوالقاسمی، پیشکسوت قرآن و دارنده رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی، مهدی غلام‌نژاد نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، هادی موحدامین، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی و هادی رحیمی، استاد راهنمای نماینده ایران در مسابقات مالزی نیز در این نشست حضور داشتند.
در بخشی از این نشست، عملکرد نمایندگان ایران در این دور رقابت بین‌المللی، علل کسب رتبه‌هایی غیر از رتبه اول در این دو رقابت‌ها، نقش حمایت‌های سازمان‌‌ها و نهادهای قرآنی در کسب این نتایج و ... مورد بررسی قرار گرفت.

مشروح این نشست متعاقباً انتشار می‌یابد.

انتهای پیام

captcha