اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد رونمایی می‌شود
کد خبر: 3807849
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد رونمایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی، قرآن و عترت(ع) استان یزد از رونمایی اپلیکیشن قرآنی «افق» همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

اپلیکیشن قرآنی «افق» در ماه مبارک رمضان رونمایی می‌شودحجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: اپلیکیشن قرآنی «افق» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان رونمایی می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد افزود: این نرم‌افزار شامل برگزاری مجازی آنلاین و آفلاین و غیرحضوری انواع مسابقات قرآنی بوده و اطلاعات کاملی از متن و ترجمه و تفسیر قرآن کریم نیز در آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
‌مطهریان تصریح کرد: نام این سامانه برگرفته از جمله «احیاء فرهنگ قرآنی» است که با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت(ع) و احیای فرهنگ قرآنی طراحی شده است.
وی افزود: از سراسر کشور و حتی خارج از کشور افراد علاقمند می‌توانند به عنوان کاربر این سامانه ثبت نام نمایند و از فضای قرآنی و مسابقات و سایر موضوعات مرتبط بهره‌مند شوند.
وی گفت: حتی مؤسسات قرآنی نیز می‌توانند مسابقات داخلی خود را از طریق اختصاص یک پنل به نام خود در این برنامه و از طریق این اپلیکیشن برگزار نمایند.
‌مطهریان بیان کرد: امیدواریم با تکمیل فرایند تولید این برنامه مراسم رونمایی از آن در اوایل ماه بهار قرآن، ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان استانی برگزار شود.

انتهای پیام

captcha