استاندار مرکزی «روز کارگر» را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت
کد خبر: 3807888
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

استاندار مرکزی «روز کارگر» را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت

گروه اجتماعی ــ استاندار مرکزی طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به‌مناسبت فرارسیدن 11 اردیبهشت‌ماه «روز جهانی کار و کارگر» سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی این روز را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.
متن پیام استاندار مرکزی بدین شرح است:
کارگران بازوان حركت جامعه به سوی رشد، تعالی و شكوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.
هر جامعه‌ای كه از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند كارگران استفاده بهتری نماید، به توسعه و پیشرفت بیشتری دست خواهد یافت، کارگرانی که در طول مبارزات ستم‌شاهی ملت ایران، دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف سازندگی نقش به‌سزایی داشته‌اند در دست‌یابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سهم عمده‌ای ایفا می‌کنند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش استان مرکزی که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه استان را فراهم می‌نمایند تبریک گفته امید آنکه در سال «رونق تولید» و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.
«سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی»
انتهای پیام

captcha