برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در کردستان
کد خبر: 3807932
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آزمون کتبی بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ۱۰ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

ایرج باقری ساوه، عضو هیئت علمی و مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، مرحله دانشگاهی آزمون کتبی بخش معارف بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور سه‌شنبه، 10 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.
وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌های قرآنی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی بیش از دو هزار نفر از دانشجویان، اساتید دانشگاهی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با هم به رقابت پرداختند.
مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سوره واقعه، حفظ (یک، سه، پنج، ۱۵، ۲۰ جزء و کل) و ترجمه‌خوانی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رده‌های این دوره از مسابقات قرآنی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی سه رده اساتید و اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت می‌پردازند.
باقری ساوه بیان کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی در تمامی شهرستان‌های استان و شبکه‌های بهداشتی - درمانی دانشگاه برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری مرحله شفاهی این دوره از مسابقات قرآنی در هفته آتی با حضور شرکت‌کنندگان استانی یادآور شد: مرحله شفاهی بیست و سومین دوره رقابت‌های قرآنی یکشنبه، 15 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha