مسابقه دفاع سه دقیقه‌ای با برتری فارغ‌التحصیل آهنگسازی پایان یافت
کد خبر: 3808059
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

مسابقه دفاع سه دقیقه‌ای با برتری فارغ‌التحصیل آهنگسازی پایان یافت

گروه دانشگاه ــ بر اساس نظر هیئت داوران فینال سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه؛ مژگان چاهیان (رشته آهنگسازی)، سمانه رضایی (رشته فیزیک هسته‌ای) و آرزو لیمویی (رشته مهندسی برق) به تربیت، رتبه‌های اول تا سوم این دوره شناخته شدند.

به گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان سومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی، امروز چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با حضور سید حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و عیسی علیزاده، معاون فرهنگی این نهاد در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. در این دوره ۲۶۹ شرکت کننده از واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور حضور داشتند که از میان این تعداد شرکت‌کننده، ۵۴ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. این مرحله روز گذشته در همین مکان با تقسیم‌بندی نفرات در سه گروه تخصصی برگزار شد و در نهایت ۸ برگزیده از مرحله نیمه نهایی به فینال امروز راه یافتند.
اسامی هشت فینالیست سومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای و عنوان پایان‌نامه ارائه شده آن‌ها به شرح زیر است:
فاطمه سادات حسینی، کارشناسی ارشد زیست سلولی و مولکولی، عنوان پایان‌نامه: «پیش آماده‌سازی سلول‌های اپیتلیوم رنگدانه‌دار شبکیه برای پیوند به مدل بیماری تخریب شبکیه».
آرزو لیمویی، کارشناسی ارشد مهندسی برق، عنوان پایان‌نامه: «بخش‌بندی و تخمین پارامتر‌های تصاویر زخم دیابتی».
محمدعلی عبدالصمدی، کارشناسی ارشد معماری، عنوان پایان‌نامه: «نقش حس بینایی در فرایند خلق فضای معماری».
مهوش افشاری، دکتری مهندسی کشاورزی، عنوان پایان‌نامه: «بررسی خاصیت ضددیابتیک گیاه دارویی بو مادران».
مژگان چاهیان، کارشناسی ارشد آهنگسازی، عنوان پایان‌نامه: «بررسی و تحلیل تکنیک‌های آوازی مقام‌های لو و هرایی».
مهدی نوذریان، کارشناسی ارشد مهندسی برق-قدرت، عنوان پایان‌نامه: «برنامه‌ریزی امنیت مقید مشارکت واحد‌های آبی و حرارتی با لحاظ منابع پاسخگویی بار».
محیا لطیف، کارشناسی ارشد فیزیک، عنوان پایان‌نامه: «طراحی و ساخت طیف‌سنج تحرک یونی با استفاده از منبع یونیزاسیون».
سمانه رضایی، دکتری فیزیک هسته‌ای از دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان پایان‌نامه« محاسبه انرژی بهینه درمان تومور مغز به روش پرتون درمانی».
در پایان برگزاری مرحله فینال و ارائه و دفاع هر یک از شرکت‌کنندگان در مدت زمان سه دقیقه با جمع‌بندی آراء نهایی هیئت چهار نفره داوران نفرات برگزیده در رتبه‌های اول تا سوم معرفی و تقدیر شدند.
بر این اساس طبق نظر هیئت داوران مژگان چاهیان، رشته آهنگسازی، سمانه رضایی، رشته فیزیک هسته‌ای، و آرزو لیمویی، رشته مهندسی برق به تربیت؛ رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه شناخته شدند و در پایان با اهدای لوح یادبود و جوایزی از آن‌ها تقدیر شد.
نفرات برگزیده آرای مردمی
یادآور می‌شود، در ضمن برگزاری مسابقه فینال امروز، برگه‌هایی در اختیار حاضران در سالن قرار داده شده بود تا پس از ارائه همه شرکت‌کنندگان به برترین ارائه رای دهند. بر این اساس و نفرات برگزیده اول تا سوم در آراء مردمی به تربیت؛ سمانه رضایی، مژگان چاهیان، آرزو لیمویی شناخته و معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha