دنیای امروز آمادگی پذیرش معارف اسلام ناب را دارد
کد خبر: 3808149
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

دنیای امروز آمادگی پذیرش معارف اسلام ناب را دارد

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دنیای امروز آمادگی زیادی برای پذیرش معارف اسلام ناب دارد، متذکر شد: بسیاری از مردم دنیا از مادی‌گری خسته شده‌اند و تنها چیزی که عطش آنان را نسبت به حقیقت جهان سیراب می‌کند، اسلام است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلین سعید مهدوی،‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب گیلانی حوزه علمیه قم، هدف از این دیدارها را ایجاد ارتباطی وثیق، صمیمی و هدفمند با اهل علم، تبلیغ و معنویت حوزه‌های علمیه دانست و اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برای نیل به اهداف مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری نیازمند به پشتوانه و عقبه قوی همچون حوزه‌های علمیه، علما و فضلاست.

وی افزود:‌ این دیدار می‌تواند آغازی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های معنوی، معرفتی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و عالمان دینی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دنیای امروز آمادگی زیادی برای پذیرش معارف اسلام ناب دارد، متذکر شد: بسیاری از مردم دنیا از مادی‌گری خسته شده‌اند و تنها چیزی که عطش آنان را نسبت به حقیقت جهان سیراب می‌کند، اسلام است.

مهدوی ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را ضعف فرهنگی ارزیابی کرد و گفت: اگر مسائل فرهنگی تقویت و نگاه مردم به مسائل اقتصادی اصلاح شود، بسیاری از این مشکلات حل خواهند شد. در این راستا نیازمند فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی بر لزوم گسترش فعالیت‌های دینی و تبلیغی تاکید کرد و یادآور شد:‌ با توجه به حضور فعال دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، حساسیت کار مبلغان نسبت به گذشته بیشتر شده و باید نقش پررنگتری در فضای مجازی در جهت پاسخ به شبهات داشته باشند.

این کارشناس دینی الهام‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه فرهنگ و تبلیغ را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ بیانیه گام دوم انقلاب به ‌عنوان راهبرد جدید با بهره‌گیری از تجربه گذشته، چراغ راه پیشرفت آینده کشور برای مردم و مسئولان است.

انتهای پیام

captcha