تحقق 96 درصد تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین
کد خبر: 3808230
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

تحقق 96 درصد تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین

گروه اجتماعی- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از تحقق 96 درصدی تعهدات این ستاد در سال گذشته خبر داد.

تحقق 96 درصد تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حامد کبودوند شب گذشته یازدهم اردیبهشت در دیدار جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در سال 95 میزان تحقق تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین بیش از 66 درصد بود.
وی افزود: امروز به مدد هم‌افزایی صورت گرفته بین مسئولین استان قزوین و اعتمادی که در مردم ایجاد شده، این رقم در پایان سال گذشته به بیش از 96 درصد رسید.
کبودوند بیان کرد: در سال 95 تعداد موکب‌های استان قزوین در اربعین تنها چهار موکب بود اما در سال 96 به 52 و در سال 97 این تعداد به 68 موکب رسید و استان قزوین از نظر رشد تعداد موکب‌ها توانست جایگاه نخست در کشور را از آن خود کند.
وی اضافه کرد: شفافیت در هزینه‌ها و ایجاد حس اعتماد در مردم از اصلی‎ترین اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در دو سال گذشته بوده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: ستادهای شهرستانی و شهری بازسازی عتبات عالیات در استان نیز راه‌اندازی شده و جمع‌آوری نذورات مردمی به صورت کامل در حال انجام است.
وی از افزایش تعداد پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خبر داد و گفت: علی‎رغم این افزایش، شاهد کاهش هزینه‌ها نیز هستیم.
کبودوند در پایان یادآور شد: طرح توسعه حرم طفلان مسلم نیز از سال گذشته آغاز شده و امیدواریم با مشارکت مردم خیر استان قزوین این طرح نیز زودتر از موعد مقرر به پایان برسد .
به گزارش ایکنا حامد کبودوند هفته گذشته در حکمی دو ساله، در پست رئیس ستاد بازی عتبات عالیات استان ابقاء شد.

انتهای پیام

captcha