خوزستان با همدلی و وحدت بر مشکلاتش فائق می‌آید
کد خبر: 3808283
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

خوزستان با همدلی و وحدت بر مشکلاتش فائق می‌آید

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان مشکلات زیادی را بر خود دیده است. از هشت سال دفاع مقدس تا سیل اخیر که خوشبختانه با همدلی، همراهی و وحدت تمام آحاد جامعه از مردم که در رأس آن هستند و همچنین سایر نهادهای حاکمیتی و دولتی به تدریج بر این سیل فائق آمدیم.

استاندار

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری استان به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان که امروز، 12 اردیبهشت ماه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نقش آیت‌الله موسوی جزایری در استان در طول این چهل سال بر کسی پوشیده نیست و او به نوعی شناسنامه و کارنامه عملکرد انقلاب در استان خوزستان است. آیت‌الله موسوی‌جزایری شخصیت کم نظیری است و با توجه به توان، همدلی و همراهی که ایجاد کردند و همچنین نقش پدرانه ای که در استان داشتند، همتی که در مسائل مختلف به خرج دادند، اعتدالی که در میان گروه های مختلف سیاسی و قومی داشتند و تلاش‌شان برای موازنه و روان کردن حرکت خدمتگزاری در استان، بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: همچنین همت و تلاش ایشان برای گسترش حوزه‌های علمیه و بسط فرهنگ علوی و تلاش وی برای ایجاد همدلی، وحدت و انسجام در استان، همگی بر کسی پوشیده نیست. خدا را شکر با عنایت مقام معظم رهبری و با حکم و تاکید ایشان، حضور آیت‌الله موسوی‌جزایری در خوزستان مایه دلگرمی ما است تا همچنان بتوانیم از فیوضات این سرور گرامی استفاده کنیم و بهره‌مند شویم.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه اهواز، گفت: حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نیز از قبل و زمانی که در خرمشهر تشریف داشتند، توفیق خدمت به او را داشته‌ایم. زهد و پارسایی و همچنین خدمتگزاری به محرومین همیشه سرلوحه کار ایشان بوده است. تلاش، بی ریایی و افتادگی او برای خدمت به مردم، زبانزد بوده است و ان‌شاءالله بتوانیم از وجود بابرکت ایشان نیز استفاده لازم را ببریم و امیدوارم بتوانیم در خدمت منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار سایر ارکان حاکمیتی و اداری در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداریم.

وی خاطرنشان‌کرد: قبول این مسوولیت و زحمت را به حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد تبریک عرض ‌می کنم. این مسوولیت در حالی که واقعا زحمت است، اما آن را فرصت مغتنم برای خدمت بیشتر و حرکت در مسیر الله و خدمت به محرومین می‌دانم. برای این برادر عزیز و خالص آرزوی موفقیت دارم. واقعا تلاش‌ها و پیگپیری‌های حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد برای حل امور شهرستان و استان در طول مدت تصدی که خدمت ایشان بوده ام، تمام‌قد و شبانه روز بوده است. امیدوارم استان بتواند بهره لازم را از وجود مبارک هر دو بزرگوار و همچنین سایر علمای عزیز ببرد و بتوانیم با ظرفیت بیشتر و همچنین تلاش، همراهی و همدلی بیشتر، شرایط استان را بهتر کنیم.

شریعتی گفت: استان خوزستان مشکلات زیادی را بر خود دیده است. از هشت سال دفاع مقدس تا سیل اخیر که خوشبختانه با همدلی، همراهی و وحدت تمام آحاد جامعه از مردم که در رأس آن هستند و همچنین سایر نهادهای حاکمیتی و دولتی به تدریج بر این سیل فائق آمدیم که در این زمینه نقش ائمه جمعه در شهرستان‌ها بر کسی پوشیده نیست. در این مدت تلاش‌های آیت‌الله موسوی‌جزایری، حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایش به ما امید می‌داد و برای ما یک دلگرمی بود.

وی افزود: حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نیز در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی به آن‌ها و همچنین تلاشش برای حمایت و همراهی در کارهای ما، امیدبخش بود و این‌ها برای استان مایه نعمت و مغتنم است. امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق بدهد که بتوانیم در راه خدمت به اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم

انتهای پیام

captcha