تغییر فرهنگ و هویت فرزندان؛ بهترین شگرد دشمن برای نابودی شیعیان
کد خبر: 3808376
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

تغییر فرهنگ و هویت فرزندان؛ بهترین شگرد دشمن برای نابودی شیعیان

گروه سیاست و اقتصاد ــ خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: امروزه بهترین شگردی که دشمن برای نابودی شیعیان می‌تواند در دست داشته باشد تغییر فرهنگ و هویت فرزندان ما است نه جنگ نظامی که البته گاهی تا جایی پیش رفته و بچه شیعه را مخالف اسلام بار آورده‌اند که باید مراقب این خطر باشیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، خطیب نماز جمعه شهرکرد، امروز 13 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد و در  آخرین جمعه ماه شعبان با تبریک روز معلم بیان کرد: مربیان و معلمان دینی نقش سنگینی در تربیت جامعه دارند وظیفه آن‌ها است که مقابل شایعات و تحریفات دین را بگیرند. الحمدلله این وظیفه به درجه عمل رسیده است و اگر گاهی در برخی نقاط نقصی می‌بینیم به دلیل این است که در آن زمان در منطقه مذکور عالم ربانی نبوده است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش موضوع مهمی در جامعه است، تصریح کرد: معلمان الگویی برای نسل جدید هستند که مقام معظم رهبری نیز بارها در رابطه با نقش مهم معلمان در آینده‌سازی جامعه سخن گفته‌اند زیرا که آینده‌سازان ما تحت نظارت معلمان رشد پیدا می‌کنند و اگر آموزش و پرورش خوبی داشته باشیم آینده خوبی نیز خواهیم داشت.
فاطمی با اشاره به اینکه شاه کلید نفوذ دشمن تغییر دادن هویت انسان‌ها است، اظهار کرد: امروزه بهترین شگردی که دشمن برای نابودی شیعیان می‌تواند در دست داشته باشد تغییر فرهنگ و هویت فرزندان ما است نه جنگ نظامی که البته گاهی تا جایی پیش رفته‌اند که بچه شیعه را مخالف اسلام بار آورده‌اند که باید مراقب این خطر باشیم.
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: متأسفانه دشمن در این زمینه بسیار کار کرده است امیدواریم خداوند عاقبت ما را ختم به‌خیر کند و به مسئولان کمک کند تا بتوانند تحت نظارت رهبر معظم انقلاب کمی‌ها و کاستی‌های این روند را اصلاح کرده و در مسیر صحیح حرکت کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: بنده پیشنهاد می‌کنم اتحاد لباس در بین معلمان ایجاد شود زیرا که تمام رفتارشان الگوی دانش‌آموزان است. با در نظر گرفتن لباسی وزین و شایسته برای معلمان می‌توانیم در کاهش مدگرایی نیز تأثیرگذار باشیم و همچنین این عمل آسودگی ذهنی را برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد.
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با اشاره به فرا رسیدن ماه بندگی خدا بیان کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق عنایت کند که بهترین ماه رمضان عمرمان را داشته باشیم.
فاطمی افزود: ماه رمضان بهار قرآن است و خداوند در این ماه رزق مومنان را افزایش می‌دهد و کسی که در این ماه به روزه‌داری افطاری دهد مانند این است که برده‌ای را آزاد کرده است حتی اگر با یک خرما و یا قطره‌ای شیر افطاری دهد. که نتیجه این کارهای نیک مغفرت و آمرزش گناهان است.
وی در پایان گفت: اول ماه مبارک رمضان رحمت، وسط آن استجابت دعا و انتهای آن مغفرت و آمرزش است پس قدرش را بدانیم و از آن استفاده کافی را ببریم.
انتهای پیام

captcha