پیام وزیر ارشاد به اختتامیه مسابقات قرآنی «مدهامتان»
کد خبر: 3808391
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

پیام وزیر ارشاد به اختتامیه مسابقات قرآنی «مدهامتان»

گروه فعالیت های قرآنی ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، به این مسابقات پیامی صادر کرد.

پیام وزیر فرهنگ به اختتایمه مسابقات قرآنی مدهامتانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون‌های فرهنگی ـ هـنری مساجد پیامی را به شرح زیر صادر کرد که توسط «جعفر مروارید» مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی قرائت شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
مسجد خانه امن الهی است که از صدر اسلام تا کنون همواره مرکز انس، الفت و همدلی میان مومنان و پایگاه جنبش‌ها و حرکت‌های مهم و تاثیرگذار بوده است، انقلاب اسلامی با بهره گیری از سیره پیامبر اکرم(ص) و رهبری حضرت امام خمینی(ره) در مساجد قوت و انسجام یافت، توجه به عمران و آبادانی مساجد با محوریت مردم از ثمرات انقلاب اسلامی است.
ساخت هزاران مسجد در نقاط مختلف کشور نشان از توجه به توسعه کمی مساجد دارد، در بعد معنوی نیز ایجاد هزاران پایگاه بسیج و راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز بوده است از جمله اقدامات ارزشمند است.
حضور مدیران، فعالان و فرهیختگان قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و در آئین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در جوار آستان مقدس حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) فرصتی مغتنم در جهت ترویج گفتمان مسجد طراز اسلامی است.
با درود به تمامی تلاشگران و منادیان علم و آگاهی و خادمان و برگزیدگان، اعم از روحانیان و علماء معظم و متصدیان و متولیان مساجد و کانون ها و تمامی اعضای خدوم آنها، از خداوند متعال توفیق روز افزون خدمت به قرآن کریم و این خانه امن الهی را با توجهات خاصه ولی عصر(عج) برای همه عزیزان خواستارم.
انتهای پیام
captcha