وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت افرادی توانا و خردمند است
کد خبر: 3808424
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت افرادی توانا و خردمند است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به وظایف خطیر معلمان در راستای تعلیم و تربیت گفت: وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت افرادی توانا و خردمند است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری تقوا را لازمه زندگی هر مسلمانی دانست و اظهار کرد: تقوا نقطه تعالی در زندگی هر انسانی است.
وی به فرمایشات امام راحل خطاب به مسئولان در خصوص دشمنی آمریکا اشاره کرد و افزود: همانطور که امام فرمودند چنانچه تصور کنیم آمریکا به صلاح ما یک قدم برمی‌دارد جهالت است.
آیت‌الله علما گفت: آمریکا به هیچ وجه دلسوز ما نبوده و از روش‌های مختلفی برای رسیدن به اهداف و منافع خوذش استفاده می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به روز معلم و دیدار مقام معظم رهبری با معلمان اشاره و عنوان کرد: خداوند از کسانی که روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند نمی‌گذرد چراکه اگر این گذشت باشد شهادت شهدای انقلاب دفاع مقدس و مدافعان حرم بی‌دلیل بوده است.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت افرادی توانا و خردمند است و آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب همواره مورد توجه بوده است و معلمان باید انسان‌هایی دانا، پرهیزگار، کارآمد، پاکدامن، شجاع و اهل عمل تربیت کنند.
وی اظهار کرد: با تربیت نسلی اینچنینی ایران به موقعیت علمی دست خواهد یافت و اگر کسی بخواهد از مرزهای جدید علمی اطلاع یابد باید زبان فارسی بیاموزد.
انتهای پیام

captcha