هانوفر میزبان نمایشگاه حلال می‌شود
کد خبر: 3808468
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

هانوفر میزبان نمایشگاه حلال می‌شود

گروه بین‌الملل ـ شهر «هانوفر» آلمان در سال ۲۰۲۰ میزبان نمایشگاه حلال خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ محصولات حلال امروزه تنها برای حمایت از مصرف‌کنندگان مسلمان تولید نمی‌شوند، بلکه تولید این محصولات در سراسر دنیا از نظر اقتصادی نیز اهمیت زیادی پیدا کرده‌ است. آمارها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۳ مسلمانان تنها در آلمان ۵ میلیارد یورو برای خرید محصولات حلال هزینه کرده‌اند. به همین دلیل است که پس از کلن و اشتوتگارت، نمایشگاه حلال، سال آینده در هانوفر(Hanover) برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی نمایشگاه صدور گواهینامه و تولید محصولات حلال است. بدین ترتیب از ششم تا هشتم ماه مارس ۲۰۲۰ (16 تا 18 اسفند 98) تولیدکنندگان داخلی و بین‌المللی در هانوفر محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش عمومی قرار می‌دهند. این محصولات شامل مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لوازم آرایشی و سایر محصولات و خدمات حلال خواهد بود؛ نمایشگاه حلال در هانوفر از سوی مرکز نمایشگاه‌های آلمان سازماندهی می‌شود.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در آلمان؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه محصولات و خدمات به عمده‌فروشان و خرده‌فروشان، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌داران، کارشناسان صنایع غذایی و مصرف‌کنندگان است.

علاوه بر این، کنفرانسی در کنار نمایشگاه برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، کارشناسان درباره جنبه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تولید محصولات حلال به سخنرانی می‌پردازند. همچنین صدور گواهینامه، تولید و بازاریابی در حوزه محصولات خوراکی و گردشگری حلال از دیگر موضوعاتی است که در این کنفرانس به آنها پرداخته خواهد شد.

همچنین در کنار نمایشگاه و کنگره، فضایی برای پذیرایی از بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. در این مکان، افراد می‌توانند با خوردن غذا و نوشیدنی‌های حلال، طعمی جدید را تجربه کنند.

انتهای پیام

captcha