پایان کارگاه گرافیک «قدس، پایتخت ابدی فلسطین»
کد خبر: 3808494
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

پایان کارگاه گرافیک «قدس، پایتخت ابدی فلسطین»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم اختتامیه کارگاه بین‌المللی گرافیک «قدس، پایتخت ابدی فلسطین» صبح امروز، 14 اردیبهشت‌ماه با حضور معاون بین‌المللی جنبش اسلامی حماس فلسطین در صحن جامعه حرم مطهر رضوی آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم اختتامیه نخستین کارگاه بین‌المللی گرافیک با موضوع «قدس، پایتخت ابدی فلسطین» صبح امروز، شنبه، 14 اردیبهشت ماه در صحن جامع حرم رضوی آغاز شد.

آیین اختتامیه با حضور 70 هنرمند گرافیک از 12 کشور جهان در حال برگزاری بوده و در این برنامه أسامه حمدان، معاون بین‌المللی جنبش اسلامی حماس فلسطین سخنرانی خواهد کرد.

پایان کارگاه گرافیک «قدس، پایتخت ابدی فلسطین»

 نخستین کارگاه بین‌المللی گرافیک با موضوع قدس با مشارکت نهضت مردمی پوستر مقاومت و هیئت هنر و حمایت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس به مدت سه روز با هدف مقابله‌ هنری با وقاحت آمریکایی‌ها در حمایت از رژیم صهیونیستی و طرح مسئله خطرناک «معامله قرن» برگزار شد.

در این کارگاه سه روزه به سه موضوع «معامله قرن»، «عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی» و «اعلام پایتختی قدس برای این رژیم جعلی» پرداخته شد.

لازم به ذکر است، بیش از 30 گرافیست برتر ایرانی نیز در این کارگاه حضور داشتند و از میان آثار تولیدی، 40 اثر جهت عرضه بین‌المللی در ایام «روز نکبت» و همچنین «روز جهانی قدس» برگزیده خواهد شد که توسط تشکل‌های مردمی حامی فلسطین در کشورهای مختلف جهان به نمایش درخواهد آمد.

محمد قاسمی

انتهای پیام

captcha