سپاه پرچمدار ولایت و اسلام است
کد خبر: 3808523
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

سپاه پرچمدار ولایت و اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان سپاه پاسداران را تروریست می‌خوانند؛ چراکه سپاه پرچمدار ولایت و اسلام است.

سپاه پرچمدار ولایت و اسلام است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری امروز، 14 اردیبهشت‌ماه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه فتح با تبریک هفته معلم و عقیدتی ـ سیاسی در سپاه، اظهار کرد: در دنیا انقلاب‌های مختلفی شکل گرفت اما هیچ کدام به سرمنزل خود نرسید به جز انقلاب اسلامی ایران که نشئت گرفته از انقلاب رسول گرامی اسلام و نهضت عاشوراست.
وی با اشاره به راه‌اندازی اولین انقلاب در صدر اسلام، افزود: منافقان و فتنه‌گران از صدر اسلام تاکنون به‌دنبال براندازی انقلاب‌های مختلف بودند و متاسفانه در همه این فتنه‌گری‌ها افراد بی‌بصیرت عامل شکست انقلاب‌ها بودند.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعداد زیادی از فتنه‌گری‌های مختلف در انقلاب‌ها از صدر اسلام تاکنون، بیان کرد: فتنه‌گران در زمان‌های مختلف با پوشش‌های مختلف حتی به نام اسلام هم ظهور کردند و نمونه بارز آن در این زمان داعش است.
آیت‌الله بهشتی با بیان اینکه افراد متحجر با پوشش‌های ظاهری اسلام فتنه‌گرانی بودند که در برهه‌های مختلف به دنبال بد جلوه دادن چهره زیبای اسلام بودند، اضافه کرد: عدم استقامت مردم در انقلاب‌ها باعث شکست انقلاب‌ها از صدر اسلام بوده است اما استواری و استقامت مردم ایران باعث شد تا گام اول انقلاب اسلامی در ایران به سر منزل و ۴۰ سالگی خود برسد.
وی عنوان کرد: مردم، جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب را خواسته و برای حفظ آن خون داده و جوانان زیادی برای پرورش و استواری پرچم آن از خون خود گذشته‌اند.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران در گام اول فراز و نشیب‌ها و پیچ‌های تاریخی را پشت سر گذاشت و مسئولان با مبارزه با رانت‌خواری، فساد، دو تابعیتی و ... به‌دنبال ایجاد عدالت باشند‌.
آیت‌الله بهشتی افزود: گام دوم انقلاب برای تمدن‌سازی است و مسئولان همراه مردم باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله در گام دوم با تمدن‌سازی و فرهنگ‌سازی به‌دنبال گسترش اسلام در دنیا باشیم و باطل برای مبارزه با این مهم سپاه پاسداران را تروریست می‌خواند؛ چراکه سپاه پرچمدار ولایت و اسلام است.
یادآور می‌شود، 20 نفر از مربیان عقیدتی ـ سیاسی سپاه فتح استان تجلیل شدند.

سپاه پرچمدار ولایت و اسلام است
انتهای پیام

captcha