۱۷۰۰ مبلغ برنامه‌های ماه رمضان را در لرستان اجرا می‌کنند
کد خبر: 3808643
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

۱۷۰۰ مبلغ برنامه‌های ماه رمضان را در لرستان اجرا می‌کنند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به ظرفیت بومی و غیر بومی طلاب در لرستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۷۵ مبلغ از خارج از استان و ۶۰۰ نفر هم در استان برنامه‌های ماه رمضان را اجرا می‌کنند.

۱۷۰۰ مبلّغ برنامه‌های ماه رمضان در لرستان را اجرا می‌کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، شنبه، چهاردهم اردیبهشت در نشست شورای زکات لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: فرصت تبلیغی ماه رمضان امسال با بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی ایران» همراه شده است.
وی بیانیه گام دوم انقلاب را از محورهای تبلیغی ماه رمضان برشمرد و افزود: یکی‌‌از فرازهای گام دوم انقلاب معنویت است.

مهدوی‌امین با ذکر این مطلب که تمام مبلغان در ماه رمضان به‌گونه‌ای فعالیت می‎کنند که یک گام در بحث معنویت برداریم، افزود: یکی‌‌از مراحل اصلی تبلیغ معنویت، مسئله زکات است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌‌که زکات یک واجب الهی است که تأثیر فردی و اجتماعی دارد، تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت زکات می‌توان بخشی‌از محرومیت‌ها را از بین برد.
حجت‌الاسلام مهدوی با ذکر این مطلب که حضور ۱۰۷۵ روحانی غیر بومی برای ماه رمضان درخواست شده است، اضافه کرد: بیش‌ از ۶۰۰ نفر هم ظرفیت استانی داریم و رمضان امسال شاهد حضور ۱۷۰۰ مبلغ در سطح استان خواهیم بود.
ولیزاده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این نشست با تأکید بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در جمع‌آوری زکات، تصریح کرد: برخی مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد ملی دارای مجوزهای ملی و تأیید مراجع عظام تقلید در روز عید فطر زکات را جمع‌آوری می‌کنند.
وی با تاکید بر ساماندهی و عملکرد مؤسسات خیریه در جمع‌آوری زکات زیر نطر شورای زکات استان لرستان، تصریح کرد: در مناطق سیل‌زده افراد مستحق کمک بیشتری می‌شوند.

انتهای پیام

captcha