سومین گردهمایی معلمان قرآن در انگلیس برگزار شد
کد خبر: 3808675
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

سومین گردهمایی معلمان قرآن در انگلیس برگزار شد

گروه بین‌الملل ـ سومین گردهمایی معلمان قرآن كریم و زبان عربی مؤسسه آموزشی مرکز اسلامی انگلیس به مناسبت روز معلم در این مرکز برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ این گردهمایی آموزشی با موضوع «بررسی و ارزیابی عوامل موفقیت در روند آموزشی» در آغاز ترم سوم از سال تحصیلی و به مناسبت روز بزرگداشت معلم و با شعار «معلمی شغل انبیاء است»، با حضور حجت الاسلام محمد‌علی شمالی رئیس مرکز اسلامی انگلیس و رمضان الاوسی مدیر مؤسسه آموزشی و معلمان قرآن و زبان عربی این مرکز برگزار شد.

بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس؛ در این جلسه معلمان نظرات و پیشنهادات خود را با موضوع بررسی و ارزیابی عوامل پیشرفت آموزشی بیان و بر ادامه تلاش‌ها برای پیشرفت‌های آموزشی بیشتر تأكید کردند.

در ادامه رمضان الاوسی، مدیر مؤسسه آموزشی مرکز اسلامی انگلیس نیز لیستی از این نظرات و پیشنهادات معلمان را جهت پیگیری تنظیم کرد و گزارشی درباره دستاوردهای مدرسه در سال تحصیلی جاری كه با كمک و مساعدت معلمان انجام شده بود، ارائه داد.

در پایان رئیس مرکز اسلامی انگلیس ضمن قدردانی از تلاش‌های معلمان و مربیان آموزشی، تقدیرنامه‌هایی را كه به منظور تجلیل از تلاش‌های موفقیت‌آمیز آنان تهیه شده بود، به این گروه اهدا کرد.

انتهای پیام

captcha