مربیان مؤسسه کریمه‌ تجلیل شدند
کد خبر: 3808684
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

مربیان مؤسسه کریمه‌ تجلیل شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی مراسمی از مربیان مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم گرامیداشت مقام معلم مؤسسه کریمه آل‌رسول(س)، با حضور حجت‌الاسلام ابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه و اعضای هیئت مؤسس چون اصغر زنگانه، صادقی، کارکنان و اساتید واحدهای علی‌آباد، فاضل‌آباد، تقی‌آباد، قرق، دارکلاته و ‌برفتان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حکیمی به بیان مقام معلم قرآن با استناد به روایت نبی مکرم اسلام(ص) پرداخت و گفت: بنابر این روایت «هرکس قرآن را حفظ کند، گویا به او نبوت داده شده ولکن به او وحی نمی‌شود»، آیت‌الله`العظمی جوادی آملی در توضیح این روایت گفت «هر فردی قرآن را ختم یا حفظ کند، پا جای پای پیامبران الهی گذاشته است و گوشه‌ای ازعنایاتی که خداوند به پیامبران داشته است به فردی می‌دهد که در این مسیر آمده است». اینجاست که تفاوت معلم کلام الهی با سایرین مشخص می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل‌رسول(س) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ از علی‌آباد کتول آغاز کرد که در حال حاضر دارای واحد آموزشی در شهرستان‌های علی‌آباد، فاضل‌آباد، مزرعه کتول، گرگان، دارکلاته، قرق، تقی‌آباد، برفتان، سنگدوین، کلاله، گنبد، یمغان، شاهرود و قم است. همچنین دفتر مرکزی این مؤسسه در شهر مقدس قم قرار دارد.
انتهای پیام

captcha