عمر توسعه کشورها به ۱۰ سال رسیده است/ نیازمند بازمهندسی روش اداره کشور هستیم
کد خبر: 3808706
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
سیدحمیدرضا طیبی:

عمر توسعه کشورها به ۱۰ سال رسیده است/ نیازمند بازمهندسی روش اداره کشور هستیم

گروه دانشگاه ــ رئیس جهاد دانشگاهی در سیزدهمین همایش ملی خلیج فارس گفت: ما نیازمند بازمهندسی در روش اداره کشور هستیم. امروزه عمر توسعه کشورها به ۱۰ سال رسیده و‌ کشورها ظرف مدت ۱۰ سال برای توسعه برنامه‌ریزی می‌کنند و به هدف می‌رسند.

عمر توسعه کشورها به ۱۰ سال رسیده است/ نیازمند بازمهندسی روش اداره کشور هستیمبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در سیزدهمین همایش ملی خلیج فارس که امروز شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: برای حفظ نام و امنیت خلیج فارس باید کشور را مقتدر و الگو کنیم و در راستای شکوفایی اقتصادی آن گام برداریم.

وی ادامه داد: باید بتوانیم به کشوری مقتدر تبدیل شویم. ما دارای نیروی انسانی فوق‌العاده‌ای هستیم. ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و ما باید مطالعه دقیقی داشته باشیم.

طیبی بیان کرد: باید از دعوا‌های سیاسی دوری کنیم و گذشته خود را جبران کنیم در حوزه علم و فناوری اثبات شده که ایران هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود: ما نیاز به بازمهندسی در روش اداره کشور داریم. امروزه عمر توسعه کشور‌ها به ۱۰ سال رسیده و کشور‌ها ظرف مدت ۱۰ سال برای توسعه برنامه‌ریزی می‌کنند و به هدف می‌رسند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که قرار بود علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور یابد، محمدحسن طالبیان، معاون وی حاضر شد و بیانیه صادر شده از سوی رئیس این سازمان به همایش سیزدهم خلیج‌فارس را قرائت کرد و بر همکاری این سازمان با دانشگاه علم و فرهنگ در حوزه دپارتمان خلیج فارس تأکید کرد.

همچنین در پایان این مراسم و ضمن تقدیر از برگزیدگان فعال در حوزه خلیج فارس، کتاب خلیج فارس (مجموعه مقالات سیزده دوره همایش ملی خلیج فارس) رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha