اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی ــ سیاسی در سپاه پاسداران کوهبنان
کد خبر: 3808785
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی ــ سیاسی در سپاه پاسداران کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی، خطاطی و وبلاگ‌نویسی، دیدار با خانواده مربیان و معلمان شهید، برگزاری محافل انس با قرآن از مهم‌ترین عناوین برنامه‌ها در هفته عقیدتی ــ سیاسی سپاه در این شهرستان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، 14 اردیبهشت‌ماه در حاشیه غبارروبی قبور مطهر شهدا در امامزاده زید بن علی دهستان خرمدشت، گفت: تمام کارهای حضرت امام(ره) بر اساس حکمت بود. لذا، به‌دستور ایشان نهاد مقدس سپاه پاسداران با حضور جوانان متعهد، متعبد، ولایت‌مدار و حافظ ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب اسلامی شکل گرفت.
وی بیان کرد: پس از تشکیل سپاه پاسداران بالا بردن سطح معرفت و بصیرت پاسداران و بسیجیان در اولویت کارها قرار داشت. لذا، واحد عقیدتی سیاسی در این نهاد مقدس شکل گرفت و به نیروها جان تازه‌‌ای بخشید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان کرد: دشمنان از سپاه پاسداران به‌عنوان نیرویی مردمی و در کنار مردم وحشت دارند و در صدد ضربه زدن به این نهاد مقدس هستند ولی همواره شاهد شکست و خواری آنان هستیم.
وی تأکید کرد: دشمن در آخرین حربه خود در صدد برآمد تا بین مردم و سپاه پاسداران فاصله بیندازد، اما زهی خیال باطل که گروه‌های مختلف مردم و ‌مسئولان در پرتو منویات مقام معظم رهبری با پوشیدن لباس سبز پاسداری بار دیگر وحدت و ‌وفاق ملی خود را به رخ جهانیان کشاندند و باعث خفت و خواری دشمنان شدند.
فقیهی ادامه داد: با توجه به همزمانی هفته عقیدتی ــ سیاسی در سپاه با هفته معلم و بسیج فرهنگیان برنامه‌های متنوع با همکاری اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی بتوانیم یاد استاد بزرگ شهید مطهری و افکار ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام، منویات امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راه شهدای عزیزمان برداریم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: دیدار با امام جمعه و ائمه جمعه شهرستان، برپایی ایستگاه صلواتی در گلزار شهدای گمنام، همایش تجلیل از مقام شامخ استاد شهیدمرتضی مطهری با عنوان حکمت مطهر از جمله برنامه‌های این هفته هستند.
وی بیان کرد: نشست‌های بصیرتی با محوریت تبیین گام دوم انقلاب و اندیشه‌های استاد مطهری، شرکت بسیجیان در مراسم دعای ندبه، شرکت بسیجیان در مراسم سیاسی ــ عبادی نماز جمعه و برگزاری مناجات شعبانیه از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان همچنین به نواختن زنگ سپاس معلم در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی، برپایی محافل روشنگری، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در این هفته اشاره کرد.
وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی، خطاطی و وبلاگ‌نویسی، دیدار با خانواده مربیان و معلمان شهید، برگزاری محافل انس با قرآن و... از مهم‌ترین عناوین این برنامه‌هاست که در هفته عقیدتی ــ سیاسی سپاه برگزار می‌شود.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha