ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ماه رمضان
کد خبر: 3808855
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ماه رمضان

گروه جامعه ــ ویژه برنامه‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌(ع) در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌(ع)، برنامه‌های مذهبی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت سیدالکریم‌(ع) در قالب برنامه‌های قرآنی و ترتیل‌خوانی، بیان احکام، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی، مناجات‌خوانی و سخنرانی برگزار می‌شود.

در ایام ماه مبارک رمضان هر روز یک ساعت قبل از نماز جماعت ظهر و عصر، حجت الاسلام والمسلمین حائری‌زاده در دهه اول، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری در دهه دوم و حجت‌الاسلام والمسلمین میثم علی‌پناه در دهه پایانی این ماه مبارک در مصلای بزرگ ری به سخنرانی می‌پردازند.

جزء‌خوانی قرآن کریم همه روزه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری و پخش مستقیم از شبکه پنج سیما از دیگر ویژه برنامه‌های آستان مقدس در این ماه نورانی است.

مراسم سخنرانی و مناجات‌خوانی به همت هیئت رزمندگان اسلام هر شب در طول ماه مبارک رمضان در مسجد جامع آستان مقدس از ساعت ۲۴ با مناجات‌خوانی محمدرضا غلامرضازاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میثم علی‌پناه در دهه اول، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در دهه دوم و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در دهه آخر برگزار می‌شود.

همچنین مراسم قرائت دعای توسل و دعای کمیل روز‌های سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت ٢٢ و قرائت دعای ندبه روز‌های جمعه ساعت هفت در شبستان امام خمینی (ره) برقرار است. طبق سنوات گذشته در شب‌های ماه مبارک رمضان، زائرین این بارگاه ملکوتی از طریق کارت‌های دعوت ویژه افطار ماه مبارک رمضان، میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) خواهند بود.
 
انتهای پیام
captcha