ترویج آموزه‌های قرآنی ـ دینی با بهره‌گیری از چهره‌های صاحب‌‌نظر
کد خبر: 3808859
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

ترویج آموزه‌های قرآنی ـ دینی با بهره‌گیری از چهره‌های صاحب‌‌نظر

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان جرایم و جنایاتی که در جامعه رخ می‌دهد را به علت توجه نکردن کافی و ویژه به قرآن کریم دانست و گفت: می‌طلبد به ترویج آموزش مباحث قرآنی و دینی با بهره‌گیری از چهره‌های صاحب‌‌نظر توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم پرفیض ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان در بقعه متبرکه خواهر امام رضا(ع) شهر رشت، با بیان اینکه می‌بایست در برخی از امور مانند برگزاری مناسبت‌های مذهبی، نقش و مشارکت مردم را افزایش داد، گفت: هرگاه کار را به مردم سپردیم موفق‌تر بوده‌ایم که البته دولت نیز در این راه می‌تواند کمک‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به جمله شهید مطهری مبنی بر اینکه قرآن در جامعه تشیع مظلوم است، ادامه داد: علت برخی از جرایم و جنایاتی که در جامعه رخ می‌دهد به علت توجه نکردن کافی و ویژه به قرآن کریم است لذا می‌طلبد به ترویج و آموزش مباحث قرآنی و دینی با بهره‌گیری از چهره‌های صاحب‌‌نظر توجه ویژه‌ای شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه هیچ‌گونه محدودیتی درخصوص توجه به برنامه‌های قرآنی وجود ندارد، افزود: سیاست و پیشنهاد کلی این سازمان درخصوص تبلیغ فرهنگ قرآنی در ماه مبارک رمضان این است که در مرکز استان به علت جمعیت بیشتر در چهار نقطه و 15 شهرستان دیگر استان نیز در مساجد جامع جهت برگزاری برنامه قرائت و تفسیر قرآن با حضور قاریان و مفسران قرآن برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم صورت گیرد تا مردم استان بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که این برنامه‌ریزی به صورت مستمر در سال‌های آتی در ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد تا جامعه از برکات و ثمرات توجه به فعالیت‌های قرآنی بهره‌مند شود.

انتهای پیام

captcha