کسب رتبه کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی «نماز و نیایش» کشور
کد خبر: 3808915
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

کسب رتبه کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی «نماز و نیایش» کشور

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انیمیشن «محراب آرامش» از تولیدات حوزه هنری این استان توانست در هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین تندیس بهترین فیلم پویانمایی را کسب کند.

کسب رتبه کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی «نماز و نیایش» کشور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین نهم تا 12 اردیبهشت 98 در قم برگزار شد، افزود: محراب آرامش ساخته زیبا ارژنگ انیمیشنی دو بعدی است که در چهار دقیقه روایت می‌شود و داستان آهوی حامله‌ای است که برای نجات جان فرزندش از فرش‌هایی با نقوش مختلف می‌گذرد‌.
وی اظهار کرد: این انیمیشن تاکنون در 40 جشنواره بین‌المللی حضور یافته و در جشنواره جهانی انیمیشن هند نیز جایزه دوم را کسب کرد‌.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سال گذشته سه فیلم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شامل جوکر به کارگرانی سجاد ایمانی، فیلم کوتاه «ته ته» و نماهنگ همسنگری به کارگردانی سیدجواد هادی اصل در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند.
انتهای پیام

captcha