تأکید فعال رسانه‌ای هند بر آموزش قرآن به نسل جوان
کد خبر: 3808945
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

تأکید فعال رسانه‌ای هند بر آموزش قرآن به نسل جوان

گروه بین‌الملل ـ دبیر ماهنامه «هدی تایمز» بمبئی هند در دیدار با وابسته فرهنگی کشورمان در این شهر بر لزوم تعلیم علوم دینی و قرآنی به نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ مولانا مستقیم مکی، سردبیر ماهنامه «هدی تایمز» بمبئی با حضور در خانه فرهنگ ایران در بمبئی با محسن آشوری، وابسته فرهنگی کشورمان در این شهر دیدار و فعالیت‌های مشترک فرهنگی دو کشور را بررسی کرد.

وابسته فرهنگی ایران با تأکید بر معرفی دین مبین اسلام اظهار کرد: اطلاع‌رسانی درست به مخاطبان یکی از وظایف مهم و حیاتی رسانه‌های گروهی محسوب می‌شود. امروزه دشمنان اسلام با تشکیل و حمایت از گروه‌های تکفیری به دنبال اسلام‌هراسی و خدشه‌دار کردن دین مبین اسلام هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه گفت: رسانه‌های اسلامی باید فعالیت‌های خود را در چارچوب اتحاد میان صفوف مسلمانان انجام دهند و صدای اقلیت‌ها در جامعه هند باشند و مسائل و مشکلات آنان را به گوش مسئولان جامعه برسانند.

مولانا مستقیم مکی نیز در سخنانی، بیان کرد: ماهنامه هدی تایمز تنها یک ماهنامه خبری نیست، بلکه وظیفه و هدف اصلی آن آموزش علوم دینی به نسل جوان است.

وی در ادامه، گفت: دشمنان اسلام با تبلیغات گسترده خواستار انحراف جوانان هستند و با طرح شبهه‌، آنها را از مسیر صحیح دین خارج می‌کنند.

مولانا مستقیم مکی در پایان آمادگی ماهنامه «هدی تایمز» را برای انعکاس اخبار خانه فرهنگ ایران در بمبئی اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha