برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان
کد خبر: 3808958
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های کردستان از برگزاری جشن گلریزان در یکم خردادماه مصادف با ۱۷ رمضان در شهر سنندج خبر داد و گفت: در سایر شهرستان‌ها نیز جشن‌های گلریزان برگزار می‌شود، که زمان آن‌ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندانهای کردستان امروز، 15 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان اظهار کرد: جشن‌های گلریزانِ امسال در کردستان همچون سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
وی افزود:‌ امیدواریم مردم نیک‌اندیش کردستانی امسال نیز با حضور سبز خود، ستاد دیه را در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یاری دهند.
مدیرکل زندان‌های کردستان حمایت‌های صدا وسیما از ستاد دیه را بسیار مثمرثمر دانست و بیان کرد:‌ خوشبختانه در ماه مبارک رمضانِ سال گذشته شاهد آن بودیم که صدا وسیما در برنامه‌های خود رسالت و اهداف انسان دوستانه ستاد دیه را با حضور خیرین و چهره‌های سرشناس شهر برای مردم سطح استان تبیین کرد و این مهم زمینه‌ساز دو برابر شدن کمک‌های مردمی در سال 97 را نسبت به سال شد.
وی با اشاره به کمک های مردمی رد سال گذشته به جشن گلریزان عنوان کرد: سال گذشته مردم خیر استان کردستان بیش از 12 میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کردند.
ابراهیمی از برگزاری جشن گلریزان در یکم خردادماه مصادف با 17 رمضان المبارک در شهر سنندج خبر داد و گفت: در سایر شهرستان‌ها نیز جشن‌های گلریزان برگزار می‌شود، که زمان آنها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در سال 97 زمینه آزادی 201 زندانی جرائم غیرعمد در استان را فراهم کرد، افزود: در حال حاضر بیش از 320 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان نگهداری می‌شوند که امیدواریم با کمک مردم که حامی اصلی ستاد دیه هستند، زمنیه آزادی تعداد زیادی از آنان در ماه مبارک رمضان فراهم شود.
امان الهی، مدیرکل صدا و سیمای کردستان نیز در این دیدار یادآور شد: صدا وسیما بر اساس رسالت خود همواره در تمامی امور خیرخواهانه در استان حضوری فعال داشته است که در همین راستا آمادگی این را داریم تا ستاد دیه را که متولی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است به هر طریق ممکن یاری دهیم.
انتهای پیام

captcha