تشکل‌های ایثارگری متناسب با علایق جامعه برنامه‌ریزی کنند
کد خبر: 3808965
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

تشکل‌های ایثارگری متناسب با علایق جامعه برنامه‌ریزی کنند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید گیلان مخاطب‌شناسی را یکی از الزامات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و یادآور شد: تشکل‌های ایثارگری باید متناسب با علایق و سلایق جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان برنامه‌ریزی کنند و به معرفی الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی تشکل «پیام‌آوران ایثار» استان گیلان، با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل‌های ایثارگری، اظهار کرد: خوشبختانه در تمام گروه‌های ایثارگری تشکل داریم.
وی تشکل «پیام‌آوران ایثار» را یکی از تشکل‌های مهم و اثرگذار ایثارگری دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و امروز این فرهنگ والا هدف مستقیم دشمن قرار گرفته است.
پاکاری با بیان اینکه مغرضان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی مبانی و مصادیق فرهنگ ایثار و شهادت را برنمی‌تابند، گفت: ایثارگران می‌توانند نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تأکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت تشکل‌های ایثارگری برای تحقق اهداف و ماموریت‌های بنیاد، افزود: تشکل‌ها نهایت تعامل و همکاری را با سازمان ها و دستگاه‌های فرهنگی داشته باشند تا این هم‌افزایی موجب ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه شود.
وی خواستار شناسایی فعالان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت شد و عنوان کرد: بسیاری از افراد با استفاده از هنر و قلم خود به تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کنند لذا تشکل «پیام‌آوران ایثار» بهترین ظرفیت برای برقراری ارتباط بین این افراد و مخاطبان است.
پاکاری مخاطب‌شناسی را یکی از الزامات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و یادآور شد: تشکل‌های ایثارگری باید متناسب با علایق و سلایق جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان برنامه‌ریزی کنند و به معرفی الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان خاطرنشان کرد: اگر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش نکنیم این فرهنگ در غربت می‌ماند.
وی با بیان اینکه امروز ایثارگران ما منشأ اثر و خدمت برای کشور و نظام هستند، گفت: باید از ظرفیت تشکل‌های ایثارگری در جهت رسیدگی به مسائل نه تنها مربوط به جامعه شاهد و ایثارگر، بلکه کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام

captcha