ماه رمضان کنسرت در البرز برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3808970
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

ماه رمضان کنسرت در البرز برگزار نمی‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ماه مبارک رمضان مجوز برگزاری کنسرت در این استان صادر نمی‌شود و برگزاری کنسرت تخلف محسوب می‌شود.

ماه رمضان کنسرت برگزار نمی‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه رویکرد امسال ادار‌ه‌کل در قالب فعالیت‌های محوله است، اظهار کرد: برنامه‌های ما با توجه به بیانات مقام عظمای ولایت در راستای گام دوم انقلاب است.
وی گفت: نشاط اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج ارزش‌های والای دینی و انقلابی و همچنین رونق تولید ازجمله برنامه‌ها خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری از برنامه‌های مهم است، گفت: پردیس تئاتر، خانه مطبوعات، تکمیل فرهنگسراهای شهرستان‌های البرز و تکمیل محل دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی ـ هنری ازجمله کارهایی است که امیدواریم با حمایت استانداری به سرانجام برسند.
مقدم با اشاره به اینکه بیمه هنرمندان و اصحاب رسانه را به جد پیگیر هستیم، عنوان کرد: امسال سهمیه کافی وجود دارد.
وی بابیان این مطلب که یک هزار و ۲۰۰ نفر در استان تحت پوشش بیمه هنرمندان هستند، ادامه داد: سال گذشته تعداد ۶۰ نفر بیمه‌شده جدید داشتیم و در ۴۵ روز از سال جدید هم ۱۰ نفر بیمه‌شده جدید داریم.
مقدم در ادامه به برگزاری دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان، اشاره کرد و گفت: این جشنواره درقالب نمایشگاه‌های قرآنی، فرهنگی، وهنری، محفل انس با قرآن، تجلیل ازخادمان فعال قرآنی، نمایش خیابانی و عصر شور قرآن وعترت در شهرستان های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این جشنواره از ۲۴ اردیبهشت‌ماه مصادف با نهم ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته از ساعت ۹ شب الی ۱۲ شب میزبان علاقمندان و روزه‌داران خواهد بود.
وی در پایان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مجوز برگزاری کنسرت در این استان صادر نمی‌شود و برگزاری کنسرت تخلف محسوب می‌شود، اظهار کرد: سازمان‌ها برای برگزاری مراسم جشن رمضان باید مجوزهای لازم را از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد دریافت کنند.
انتهای پیام

captcha