شهرکتاب مرکزی با «این شهر بیدار است» میزبان روزه‌دارن می‌شود
کد خبر: 3808971
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

شهرکتاب مرکزی با «این شهر بیدار است» میزبان روزه‌دارن می‌شود

گروه ادب ــ شهر کتاب مرکزی به مناسبت ماه‌مبارک رمضان با ویژه‌ برنامه‌های «این شهر بیدار است» میزبان روزه‌داران است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شهرکتاب مرکزی، همزمان با ماه مبارک رمضان فروشگاه مرکزی «شهر کتاب» با برنامه‌های ویژه با عنوان «این شهر بیدار است» میزبان روزه‌داران خواهد بود.
برنامه‌های «این شهر بیدار است» شامل اجرای موسیقی، شب شعر و داستان، نقالی، رصد ستارگان، اوریگامی و مسابقه آشپزی است. این برنامه‌ها از ساعت 22 تا 24 از تاریخ 17 اردیبهشت‌‌ماه هر شب برگزار می‌شود. نخستین برنامه، از سه‌شنبه17 اردیبهشت با اوریگامی آغاز می‌شود.
پنجشنبه 19 اردیبهشت‌ماه، «گروه آوازی دایان» به نوازندگی و آهنگسازی سیاوش لطفی برنامه‌ دارند.  
رصد ستارگان با همکاری گروه «آوا استار» و شهرکتاب مرکزی 20 اردیبهشت‌ماه و شنبه 21 اردیبهشت‌‌ماه مسابقه دستپخت با حضور «وحید حسینی»، داور و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی دستپخت برگزاری می‌شود.
شب ترانه و شعر با حضور محمدعلی بهمنی، نیلوفر لاری‌پور و چند تن دیگر از شعرا 22 اردیبهشت در شهر کتاب مرکزی اجرا می‌شود. همزمان با روز بزرگداشت سعدی، 25 اردیبهشت نیز اجرای برنامه پرده‌خوانی شاهنامه از سوی پریا ماوندی آخرین شب از سری برنامه‌های «این شهر بیدار است» خواهد بود.  علاقه‌مندان برای حضور و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینستاگرام و کانال تلگرامی شهر کتاب مرکزی مراجعه کنند. حضور در مجموعه برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان شهر کتاب مرکزی برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.   
برنامه‌های «این شهر بیدار است» از 10 صبح تا 24، و در سایر روزهای ماه مبارک رمضان از 10 صبح تا 22 پذیرای شهروندان خواهد بود. شهر کتاب مرکزی در خیابان شریعتی، نبش کوچه کلاته واقع شده است.
انتهای پیام
captcha