نمازخانه‌های ادارات ‌ارشاد ‌چهارمحال و بختیاری ‌غبارروبی شدند
کد خبر: 3809179
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
در آستانه ماه ‌رمضان؛

نمازخانه‌های ادارات ‌ارشاد ‌چهارمحال و بختیاری ‌غبارروبی شدند

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هدف از غبارروبی و عطر‌افشانی نمازخانه‌ها را هم‌زمان با روزهای پایانی ماه شعبان‌المعظم آماده‌سازی و نظافت این مرکز به عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌ها برای برقراری آرامش روح افراد به‌ویژه در ماه ضیافت‌الله خواند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، فیروز صفوی، مدیر روابط عمومی  این اداره‌کل بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و در آیینی کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به غبارروبی نمازخانه کردند.

صفوی با بیان اینکه این غبار‌روبی با حضور کارکنان اداره‌کل انجام گرفت، افزود: با غبار‌روبی و عطر افشانی نمازخانه کارکنان این اداره آماده استقبال از ماه رمضان شدند.

صفوی هدف از غبارروبی و عطر‌افشانی نمازخانه را هم‌زمان با روزهای پایانی ماه شعبان‌المعظم آماده‌سازی و نظافت این مرکز به عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌ها برای برقراری آرامش روح افراد به‌ویژه در ماه ضیافت الله خواند.

غبارروبی، شستن و نظافت فرش‌ها و پرده‌ها و زیباسازی نمازخانه از فعالیت‌هایی بود که با حضور معنوی در نماز خانه انجام شد.

یادآور می‌شود، این فعالیت ارزشمند در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و مجتمع‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌ها به طور همزمان انجام گرفت.

انتهای پیام

captcha