دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس بیانیه «گام دوم» در لرستان تشریح شد
کد خبر: 3809218
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
در قالب نشست «حلقه صالحین»؛

دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس بیانیه «گام دوم» در لرستان تشریح شد

گروه فرهنگی ــ نشست حلقه صالحین ویژه اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان با موضوع تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب، یک‌شنبه، پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، به‌همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نشست حلقه صالحین ویژه اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان با موضوع تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس بیانیه «گام دوم انقلاب» یک‌شنبه، پانزدهم اردیبهشت‌ماه در دانشگاه لرستان، برگزار شد.
در این نشست، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در تشریح مهم‌ترین دستاورهای انقلاب اسلامی، گفت: مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید در مقایسه با سایر انقلاب‌های جهان صورت گیرد.
وی یکی‌ از مهم‌ترین دستاوردهای وقوع انقلاب اسلامی ایران را افزایش گسترده مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در همه صحنه‌ها ازجمله انتخابات دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، امکانات عمومی در کشور افزایش یافته است و اگرچه کمبودهایی داریم اما از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی انجام اقدامات مهمی در زمینه عدالت اجتماعی بوده است هرچند تا نقطه مطلوب فاصله داریم و باید اقدامات بیشتری در این زمینه انجام شود.
حجت‌الاسلام قدرتی با بیان این‌که از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، افزایش سطح بینش سیاسی و اجتماعی در جامعه است، اضافه کرد: یکی‌از بارزترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، حاکم شدن روحیه ایستادگی در برابر مستکبران بوده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بیان داشت: چالش‌ها و آسیب‌ها را هم باید تبیین نمود و برای مقابله با آن‌ها راه‌حل‌های اثرگذار ارائه کرد تا در عین حال که دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشریح می‌شوند آسیب‌ها و چالش‌ها هم مورد بررسی قرار گیرند.
در این نشست که فریدون امیدی‌نسب، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان نیز در آن حضور داشت اعضای حاضر در نشست، دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام

captcha