تلاش برای ارائه خدمت بهتر به هموطنان
کد خبر: 3809269
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران بیان کرد:

تلاش برای ارائه خدمت بهتر به هموطنان

محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران به همراه نجدي مدير امور استان ها به منظور بازديد از شعب استان کردستان و همچنين ابلاغ حکم مديريت شعب جديد بانک در اين استان، به كردستان سفر كرد.

تلاش برای ارائه خدمت بهتر به هموطنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام در این سفر از شعب حافظ، کشاورز، شهدا و دوایر ستادي بازديد به عمل آورد و از نزديک شيوه هاي بازاريابي و نحوه اجراي اصول مشتري مداري و راهبردهاي جذب و تقويت منابع قرض الحسنه شعب را مورد بررسي و ارزيابي قرار داد.
وی در این بازدیدها، بر اهمیت بازاريابي براي جذب منابع بيشتر توسط روساي شعب تاکيد کرد و گفت: روسا، معاونين و کارکنان هر شعبه بايد به صورت مستقل از مديريت شعب استان براي جذب منابع بيشتر، اجراي تعهدات و افزايش سهم از بازار تلاش كنند.
در ادامه نجدی نیز ضمن بررسی و ارزیابي آمار عملکرد شعب، نظارت روساي شعبه بر انجام تمامي عمليات کارکنان خود را خواستار شد و گفت: روساي شعبه بايد در تعامل با همکاران خود بر ارائه خدمات بهتر به مشتريان اهتمام داشته باشند.
شایان ذکر است، در این سفر بنا است تا طی حکمی از سوي مديرعامل از زحمات عدل ستا تجليل گردد و حسام الدين اسعدي به عنوان مدير شعب استان کردستان منصوب شود.

captcha