فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها دقیق و برنامه‌ریزی شده باشد
کد خبر: 3809298
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها دقیق و برنامه‌ریزی شده باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان کرمانشاه با اشاره به برنامه این شورا درخصوص فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌های استان گفت: فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها باید دقیق و برنامه‌ریزی شده باشد.

محمدرضا بیگ‌رضایی، دببر شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برخی از اهداف این شورا، اظهار کرد: آیین‌نامه شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان کرمانشاه ابلاغ شده و اولین جلسه این شورا با حضور کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شده است.
وی افزود: اولین نشست این شورا به بررسی فضای ذهنی اعضاء شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان پرداخت و فضای ذهنی اعضاء شورا را بررسی نمود.
بیگ‌رضایی تصریح کرد: این شورا با برگزاری اولین نشست استانی آن با حضور کارشناسان این بخش رسمیت یافته است.
دبیر شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان کرمانشاه اظهار کرد: با استفاده از مشاوران فرهنگی نهاد، نقشه راه شورا عملیاتی ترسیم شده است.
وی گفت: در هر ماه با استفاده از نظرات شورای مشورتی در سطح کارشناسان قرآن دانشگاه‌ها فعالیت‌های قرآنی مراکز دانشگاهی با انسجام فکری جلو می‌رود.
بیگ‌رضایی افزود: عملکرد این شورا آسیب‌شناسی فعالیت‌های دانشگاهی است و در این راستا بحث باید دقیق بیرون بیاید.
دبیر شورای استانی هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: کار این شورا اجرایی نیست بلکه کمک به غنی‌سازی و هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها با تکیه بر نظر مخاطبین است.
وی اظهار کرد: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی و کار علمی و دقیق از اهداف این شورا با همکاری فعالین قرآنی دانشگاهی در سطح دانشگاه‌ها است.
انتهای پیام

captcha