رقابت ۱۴۲ مددجوی کمیته امداد لرستان در جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت»
کد خبر: 3809309
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

رقابت ۱۴۲ مددجوی کمیته امداد لرستان در جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ۱۴۲ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی سومین جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت» کمیته امداد لرستان در مرحله استانی با هم به رقابت پرداختند.

جشنواره قرآنی کمیته امداد لرستان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافتبه گزارش ایکنا از لرستان، حسن منصوری، دبیر جشنواره قرآنی رهپویان ولایت امروز، شانزدهم اردیبهشت در آیین اختتامیه این جشنواره قرآنی، با اشاره به سیاست‌های امور فرهنگی کمیته امداد در اولویت‌بخشی به آموزش قرآن‌کریم در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای انس و الفت بیشتر با این کتاب آسمانی، گفت: سومین دوره مسابقات در مرحله شهرستانی و استان در راستای پرورش نخبگان و فعالان قرآنی به نام رهپویان ولایت برگزار شد.
وی به تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و افزود: 142 نفر برگزیدگان مرحله شهرستانی در این مسابقات حضور داشتند و پس‌از رقابت با حضور داوران نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.
دبیر سومین جشنواره قرآنی ره پویان ولایت کمیته امداد لرستان با تأکید بر این‌که برای اولین بار جشنواره قرآنی مشترک بین خانواده‌های کارکنان و مددجویان برگزار شد، افزود: سومین دوره از مسابقات قرآن‌کریم ویژه مددجویان تحت‌حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان در سه گروه سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال بین یانوان و آقایان برگزار شد.
وی به رشته‌های مسابقات قرآنی کمیته امداد اشاره کرد و افزود: براساس دستورالعمل شرکت‌کنندگان در شش رشته حفظ، ترتیل، تحقیق، اذان، ترجمه، مفاهیم و نهج‌البلاغه به رقابت پرداختند که نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.


انتهای پیام

captcha