برپایی نمایشگاه «فردوسی شناسی» و «قرآن و قضا و قدر» در حسینیه ارشاد
کد خبر: 3809318
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

برپایی نمایشگاه «فردوسی شناسی» و «قرآن و قضا و قدر» در حسینیه ارشاد

گروه ادب ــ دو نمایشگاه موضوعی «فردوسی شناسی» و «قرآن و قضا و قدر» به مدت دو هفته در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه موضوعی «فردوسی شناسی» و «قرآن و قضا و قدر» در حسینیه ارشادبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد، این کتابخانه در راستای گرامیداشت و تدبر در قرآن کریم از ۲۴ اردیبهشت‌ماه تا ۶ خرداد‌ماه شصت و دومین نمایشگاه موضوعی دو هفتگی خود را با موضوع «قرآن و قضا و قدر» برگزار می‌کند.

در این نمایشگاه شامل انواع منابع موجود با موضوعات قضا و قدر و رابطه آن با جبر و اختیار، مفهوم مشیت الهی، تقدیر و سرنوشت، عدل الهی و قضا و قدر، جایگاه و اهمیت شب قدر و... ارائه می‌شود.

نمایشگاه دیگر درباره «فردوسی‌‍شناسی» است که از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ۲ خردادماه در حسینیه ارشاد برگزار می‌شود و کتاب‌های مربوط به فردوسی به نمایش درخواهد آمد. برگزاری این نمایشگاه در راستای آشنایی عموم به ویژه کودکان و نوجوانان با آثار فردوسی است.

یادآور می‌شود، کتابداران مرجع مشتاقانه آماده دریافت نظرات و پاسخ‌گویی به پرسش‌های علاقه‌مندان هستند. افراد می‌توانند با شماره تلفن ۷-۲۲۸۹۴۰۰۴ (داخلی ۲۴) تماس گرفته، یا از طریق نشانی www.hepl.ir پرسش‌های خود را با کتابدار آنلاین در میان بگذارند.

انتهای پیام

captcha