تزریق روحیه امید؛ از نیازهای اساسی جامعه در برهه فعلی
کد خبر: 3809351
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

تزریق روحیه امید؛ از نیازهای اساسی جامعه در برهه فعلی

گروه اجتماعی ــ امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما درصدد القای ناامیدی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن مسئولان هستند، گفت: مسئولان باید در راستای ایجاد نشاط و امید در جامعه تلاش کنند.

تزریق روحیه امید از نیازهای اساسی جامعه در برهه فعلیبه گزارش ایکنا از زنجان حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، ظهر امروز، ‌۱۶ اردیبهشت‌ماه در جمع اعضای شورای شهر ابهر اظهار کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند در راه خدمت‌رسانی صادقانه به مردم گام بردارندزیرا مردم ما لایق بهترین خدمات هستند.
وی خدمت‌رسانی به خلق را یک سعادت عنوان کرد و افزود: خدمت‌رساتی به مردم از بزرگترین عبادت‌هاست و خداوند این سعادت را نصیب مسئولین کرده است تا در راه خدمت‌گزاری به مردم قدم بردارند لذا در این راه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.
‌رحیمی بر ضرورت ایجاد نشاط و امید در جامعه تاکید کرد و افزود: تک تک ما وظیفه داریم در جامعه بین مردم امید و نشاط ایجاد کنیم زیرا امروز دشمنان ما درصدد القای ناامیدی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن مسئولان هستند.
وی تعامل با مردم را شاه‌کلید شوراها در دستیابی به اهداف محله دانست و اظهار کرد: شوراها باید ازظرفیت مسئولان و مردم برای حل مشکلات شهر و روستا استفاده کنند.
انتهای پیام
captcha