برنامه‌های قرآنی گیلان طبق اسناد بالادستی اجرایی شود
کد خبر: 3809361
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

برنامه‌های قرآنی گیلان طبق اسناد بالادستی اجرایی شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی استان باید طبق اسناد بالادستی اجرایی شود، اظهار کرد: هزینه کرد بودجه برنامه‌های قرآنی در دو محور اعتبارات منشور قرآنی و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی گیلان است.

به گزارش ایکنا از گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه نزول قرآن است و لذا برنامه‌های قرآنی در این ماه در استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی استان باید طبق اسناد بالادستی اجرایی شود، خاطرنشان کرد: هزینه‌کرد بودجه برنامه‌های قرآنی در دو محور اعتبارات منشور قرآنی و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی گیلان است.

این مسئول فرهنگی افزود: برای برنامه‌های اجرایی سه سند راهبردی مصوب شده که شامل سند آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهشی و آموزش عالی است.

فاضلی یادآور شد: برش استانی اسناد مذکور از طرف دبیرخانه شورای قرآنی استان و توسط اتحادیه انجمن های قرآنی آماده شده و برنامه های اجرایی در حال تدوین است.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز، با تاکید بر لزوم ایجاد جبهه متحد و مدیریت واحد در مبارزه با بی‌بندوباری عفاف و حجاب، اظهار کرد: مردم در سیل اخیر نشان دادند زمانی که در کنار هم وارد عرصه شوند مشکلات قابل برطرف شدن است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهم‌ترین موارد مبارزه با بی‌بندوباری عفاف و حجاب عنوان کرد و یادآور شد: قوانین خوبی در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر داریم.

انتهای پیام

captcha