انتشار ویژه‌نامه ماه مبارک رمضان با عنوان «تا آسمان»
کد خبر: 3809475
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

انتشار ویژه‌نامه ماه مبارک رمضان با عنوان «تا آسمان»

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه‌نامه معنوی ضیافت الهی با عنوان تا آسمان در پایگاه حوزه، به‌روز شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه‌نامه معنوی ضیافت الهی با عنوان تا آسمان به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌نت به‌روز شد.


این ویژه‌نامه الکترونیکی در قالب ۱۸ سرفصل و ارائه بیش از ۱۲۰ مطلب مفید شامل مواردی ازجمله «ماه مبارک رمضان، بهار قرآن»، «ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت و میهمانی خدا»، «ماه مبارک رمضان در سیره و سخن معصومان(ع)»، «آداب ماه مبارک رمضان»، «فلسفه روزه» و «احکام روزه» است.

همچنین سرفصل‌های دیگری ازجمله «درخلوت دلبران»، «تقویم ماه مبارک رمضان»، «شب‌های قدر»، «ماه مبارک رمضان در سیره بزرگان»، «ماه مبارک رمضان در فرهنگ‌ها»، «وداع با ماه مبارک رمضان»، «عید فطر، عید روزه‌داران»، «حفظ دستاورد‌های ماه مبارک رمضان»، «رشحاتی از قلم»، «کتاب‌شناسی»، «ماه مبارک رمضان در سیره امام خمینی(ره)» و «نگارخانه» دیگر بخش‎های این ویژه‌نامه را تشکیل می‌دهند.

دانستنی‌هایی از قرآن، زمان و کیفیت نزول کتب آسمانی، سیمای روزه‌داران در قرآن، پنج سخنرانی با الهام از خطبه شعبانیه، احادیث اخلاقی در فضیلت ماه مبارک رمضان، وظیفه ما در ماه مبارک رمضان، نوشتاری از آیت‌الله صافی در باب حکمت‌های اجتماعی روزه، حوادث تاریخ در ماه رمضان و ... ازجمله مطالبی است که ویژه‌نامه ماه مبارک رمضان با عنوان «تا آسمان» در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از این ویژه‌نامه، می‌‎توانند به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha