اجرای طرح ضیافت در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3809544
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

اجرای طرح ضیافت در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح نظارتی گشت‌هاي مشترك این اداره‌کل تحت عنوان طرح ضیافت در استان خبر داد.

اجرای طرح ضیافت در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا زیرایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور نهم اردیبهشت آغاز و تا 15 خردادماه جهت نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر عملکرد اصناف عرضه کننده کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: امسال طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از توان و ظرفیت مضاعف نیروها و با استفاده از خودروهای ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی برگزار خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی، گوشت قرمز، لبنیات، قند و شکر، برنج، روغن، خرما، زولبیا و بامیه و میوه و سبزیجات در این ماه پر فضیلت از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغ شده است که تأکید شده با هرگونه سوءاستفاده احتمالی برخی افراد سودجو در این خصوص در چارچوب قوانین و مقررات به شدت و با قاطعیت برخورد شود.
زیرایی با بیان اینکه برخورد با متخلفان بازار استان تشدید خواهد شد، تصریح کرد: با مخلان و متخلفان بازار استان بدون تخفیف برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: 8 تیم تعزیرات در دو شیفت صبح و عصر بر بازار استان گشت خواهند داشت و بازار را برای متخلفان نا امن خواهند کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نصب نکردن قیمت بیشترین تخلفات استان در سال گذشته را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: اولویت تعزیرات استان طی سال 98 برخورد شدید با متخلفان بازار است.
وی با هشدار به صنوف مبنی بر رعایت موازین شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداست، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سازمان صنعت، معدن تجارت، اتاق اصناف با شماره تلفن 124 و یا سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.
انتهای پیام

captcha