مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» در کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3809594
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» در کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از برگزاری مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه اعضای کانون‌های استان خبر داد و گفت: ۳۰ خرداد آخرین مهلت شرکت در این مسابقه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، بیانیه گام دوم انقلاب را راهکار و منشور انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه با توجه به نقاط قوت و شناخت نقاط ضعف در چهل سال گذشته و ارتباط آینده به گذشته و تکیه به جوانان راهکار‌های مهمی را ارائه کرده‌اند.

وی از برگزاری مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» در کانون‌های مساجد استان خبر داد و افزود: این مسابقه با هدف زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار می‌شود که می‌تواند برای شرایط امروز جامعه ما درس‌آموز باشد.

مسئول کانون‌های مساجد گیلان ادامه داد: در گام دوم انقلاب، نیروهای جوان مسجدی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهترین افراد و مکان‌ها برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب هستند.

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه محدودیت سنی در این مسابقه وجود ندارد، آخرین مهلت ارسال پاسخنامه را 30 خردادماه 98 اعلام کرد و یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کانال سروش به نشانی «sapp.ir/kanoonhagilan» جهت دریافت بیانیه و سؤالات اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha