ثبت‌نام بیش از 500 نفر کردستانی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف
کد خبر: 3809732
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

ثبت‌نام بیش از 500 نفر کردستانی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از پایان مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: بیش از 500 نفر از فعالان قرآنی استان در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند.

جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از پنجم بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در ۱۵ رشته برگزار می‌شود، افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: از پایان مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: بیش از 500 نفر از فعالان قرآنی استان در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.
وی افزود: اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی، مقطع خوانی، گروه خوانی، آثار دو یا چند زبانه(عربی، فارسی، انگلیسی و..) و انشاد انفرادی تک خوانی محور از سایر رشته‌های این دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.
محمدی اعلام کرد: این دوره از مسابقات ویژه بزرگسالان بوده و علاقمندان حداقل سن ۱۸ سال به بالا می‌توانستند ثبت‌نام کنند.
وی در پایان یادآور شد: آزمون مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی نیمه دوم خردادماه بعد از ماه مبارک رمضان در تمام شهرستان‌های تابعه استان کردستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha