آغاز ثبت‌نام مسابقات تلاوت سنتی قرآن ویژه پیشکسوتان در لامرد
کد خبر: 3809757
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

آغاز ثبت‌نام مسابقات تلاوت سنتی قرآن ویژه پیشکسوتان در لامرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) از آغاز ثبت‌نام دومین دوره مسابقات تلاوت سنتی قرآن كریم ویژه پیشكسوتان قرآنی شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 17 اردیبهشت‌ماه، مکتب‌خانه و جلسه‌های تلاوت سنتی قرآن را جلسات ریشه‌‌ای در اسلام دانست و گفت: مکتب‌خانه‌ها از دوران پیامبر(ص) راه‌‌اندازی شدند تا امروز هم ادامه یافتند و حتی جلسات روضه و مرثیه اهل بیت(ع) برآمده از همین مکاتب قرآن است و اگر امروز در جلسه های اهل بیت(ع) قرآن وجود ندارد، این یک آسیبی است که در جامعه ما به وجود آمده است.
وی افزود: مسابقات تلاوت سنتی قرآن کریم، با هدف احیای سنت تلاوت قرآن کریم در محلات قدیمی شهرستان لامرد و تجلیل از قاریان و تلاوت‌کنندگان پیشکسوت قرآن کریم برگزار می‌شود.
برزگر از آغاز ثبت‌نام دومین دوره مسابقات تلاوت سنتی قرآن كریم ویژه پیشكسوتان قرآنی شهرستان لامرد خبر داد و گفت: پیشکسوتان و تالیان قرآن کریم تا شنبه، پنجم رمضان با ارسال نام و نام خانوادگی و محل سکونت به شماره سامانه 3000722744 پیامک كرده و پس از تعیین جدول زمان‌بندی با دریافت دعوت‌نامه جهت مسابقات مراجعه كنند.
مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) یادآور شد: در پایان این مسابقات 5 نفر از برترین قاریان پیشکسوت با رأی هیئت داوران انتخاب و تجلیل خواهند شد.
انتهای پیام

captcha