پخش 33 قسمتی «رمضان أحلی» در ماه رمضان
کد خبر: 3809899
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

پخش 33 قسمتی «رمضان أحلی» در ماه رمضان

گروه بین‌الملل ــ‌ برنامه 33 قسمتی «رمضان أحلی» طی ماه رمضان از شبکه تلویزیونی الکوثر پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه تلویزیونی الکوثر؛ این برنامه در 33 قسمت 50 دقیقه‌ای با ساختار ترکیبی و استودیویی،‌ فاقد قالب نمایشی و به تهیه‌کنندگی دفتر شبکه تلویزیونی بیروت تهیه شده است.

«رمضان أحلی» به صورت مذاکره صمیمانه که شب‌نشینی‌های دوستانه و صمیمی شب‌های ماه رمضان را در کشورهای عربی نشان می‌دهد پخش می‌شود.

مهمانان این برنامه را نخبه‌های فرهنگی، علمی و هنری عرب‌زبان شامل می‌شوند و در هر قسمت، دو مهمان حضور خواهند داشت. اجرای سرود و تواشیح‌خوانی با حضور یک خواننده از دیگر رویدادهای این برنامه تلویزیونی است. علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان برنامه که به صورت زنده انجام می‌شود، آیتم‌های تولیدی نیز در برنامه گنجانده خواهد شد .

مهمترین این آیتم‌ها عبارتند از سرود و تواشیح (در سه بخش)، دعای هر روز ماه رمضان، گفت‌وگو با مهمان اول برنامه (در دو بخش)، نکات پزشکی و سلامت تغذیه ویژه ماه رمضان و گفت‌وگو با میهمان دوم برنامه (در دو بخش).

برنامه «رمضان أحلی» کاری از گروه اجتماعی شبکه الکوثر و با هدف ترویج سبک زندگی و فرهنگ اصیل اسلامی است که توسط دفتر بیروت تولید شده. این برنامه هر شب ساعت 20:40 در ماه رمضان از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

مجریان این برنامه را فاطمه شکر و اوجینا القرعان و قاری آن نزار قطری است؛ عمر میقاتی (هنرمند) و ساره قصیر (قصه‌گو) دو کارشناس این برنامه هستند. کارشناس تغذیه این برنامه، رنا شعیب بوده و سرپرستی گروه تواشیح را شیخ حسین بحمد برعهده دارد.

انتهای پیام

captcha