نذر اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان برای سیل‌زدگان/ جلسات قرآنی حمایت مالی می‌شوند
کد خبر: 3809902
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

نذر اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان برای سیل‌زدگان/ جلسات قرآنی حمایت مالی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی قرآنی خوزستان از اجرای طرح نذر قرآنی اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان برای سیل‌زدگان در نمایشگاه قرآن خبر داد.

نذر قرآنی اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان برای سیل‌زدگان

سیده مریم موسوی‌‌زاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی قرآنی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه اتحادیه برای حضور در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی استان خوزستان، مؤسسات را برای حضور فعال در نمایشگاه ماه رمضان بسیج کرد و 4 مؤسسه قرآنی فعال اهواز برای حضور در نمایشگاه امسال دعوت شده‌اند.

موسوی با بیان اینکه مؤسسه جامعه‌النور، جامعه‌القرآن، مؤسسه شهدای بهمنی و مؤسسه اهل‌البیت(ع) اهواز در نمایشگاه حضور دارند، افزود: از برنامه‌های این مؤسسات برگزاری کارگاه آموزشی در نمایشگاه است؛ آموزش حفظ قرآن به کودکان، تدریس نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و دیگر فعالیت‌هایی که در طول سال انجام می‌دهند از جمله برنامه‌هایی است که مؤسسات برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌اند.

وی همچنین گفت: علاوه بر این، کارگروه قرآنی خاتم‌الأوصیا(ص) نیز با محوریت معرفی مساجد تراز اسلامی و مدرسه گلستان ولایت با موضوع آموزش بازی‌های مفهومی نیز غرفه‌هایی در نمایشگاه قرآن و عترت امسال خواهند داشت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی قرآنی خوزستان ادامه داد: یکی از برنامه‌های اتحادیه اجرای طرح نذر قرآنی در شب‌های نمایشگاه، ویژه مناطق سیل‌زاده استان است؛ برخی روستاهای استان هنوز در گیر آثار مخرب سیل هستنند. از همین رو، وظیفه خود می‌دانیم در نمایشگاه قرآن از این روستاها حمایت کنیم. با توجه به اینکه در ماه رمضان هستیم برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی در این روستاها، اتحادیه مؤسسات به کمک خانواده‌ها و خیرین تلاش می‌کنند ظرفیتی را برای رونق فعالیت‌های قرآنی در این مناطق فراهم آورند.

موسوی گفت: اهدای قرآن، تأمین هزینه جلسات و محافل قرآنی و اعلام آمادگی مربیان قرآنی برای حضور در این مناطق از جمله این حمایت‌هاست.

انتهای پیام

captcha