انتشار اذان «حسام‌الدین سراج» + دانلود
کد خبر: 3809983
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

انتشار اذان «حسام‌الدین سراج» + دانلود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حسام‌الدین سراج درباره اذانی که حدود 12 سال پیش گفته و به تازگی منتشر شده است، توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات «حسام‌الدین سراج» در مورد اذان منتسب به وی

به گزارش ایکنا، در روزهای اخیر اذانی با صدای «حسام‌الدین سراج»، از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی سنتی کشورمان در فضای مجازی منتشر و مورد توجه فعالان شبکه‌های مجازی قرار گرفته است.
بر همین اساس، خبرنگار ایکنا برای اطلاع از چگونگی اجرای این اذان و دیگر جزئیات آن گفت‌وگو کوتاهی با «حسام‌الدین سراج» انجام داده که در ادامه آمده است:
وی با اشاره به اینکه این اذان حدود 10 یا 12 سال پیش اجرا شده است، در مورد بازنشر آن در زمان حاضر، گفت: اخیراً آقای «علیرضا نداف» پیشنهاد داد تا این اذان به تلویزیون برای پخش داده شود که بنا به دلایلی این امر ممکن نشد.
سراج در مورد دلایل پخش نشدن این اذان در تلویزیون بیان کرد: دلایل این کار از آقای نداف پرسیده شود، بهتر است چون ایشان بیشتر در جریان هستند.
این هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی در ادامه در پاسخ به این سوال که در اذان اجرا شده، از اذان‌های دیگر الگو گرفته است یا خیر، گفت: شخص خاصی از قاریان قرآن یا موذنان مدنظرم نبوده است و بیشتر از مجموعه شنیدارهای خودم الگو گرفته‌ام.
وی با تأکید بر اینکه این اذان اولین اذان او نبوده و قبل از آن اذان‌های دیگری داشته که البته در دسترس نیستند، در مورد اجرای اذان‌های جدید در آینده نیز گفت: اگر خدا توفیق بدهد، باز هم اجرا خواهم کرد، اما اگر این اذان مهجور بماند و شنیده نشود، مشخص می‌شود که نیازی وجود ندارد تا اذان جدید گفته شود.

کد

انتهای پیام

captcha